Як і в усьому, що стосується маркетингу, необхідно відслідковувати свій прогрес із часом і вносити корективи для підвищення ефективності.
Ось деякі KPI, про які варто подумати в Instagram:
- Підписувачі : загальна кількість, зростання і т.д.
- Залучення : лайки, коментарі, репости, перегляди тощо
- Видимість: покази, охоплення і т.д.
- Конверсії: кліки, реферальний трафік, продаж і т.д.
Знання частки людей, які переглядають ваш профіль, у порівнянні з кількістю передплатників, яких ви отримуєте, також може бути корисним для визначення того, чи потрібно вам підвищувати свою залученість, щоб отримати більше передплатників з людей, які тільки переглядають ваш профіль.
Залучення до Instagram — це сума лайків та коментарів, які ви отримуєте за пост, розділена на кількість ваших передплатників.
Показники залучення – це корисні показники для моніторингу, тому що вони підкреслюють, як часто ваші передплатники взаємодіють з вашим контентом, і змушують вас зосередитися на важливих даних, а не на марнославних показниках (наприклад, на кількості ваших передплатників).
Формула вимірювання залученості до Instagram така: скласти лайки та коментарі, які ви отримуєте за пост, розділити це на кількість ваших передплатників та помножити на 100%. Універсального “хорошого” рівня залучення не існує. Ідеальні показники залучення залежать від безлічі факторів, тому тут немає універсального рішення.
Середній рівень залучення до Instagram коливається від 1 до 5 відсотків.
Не забувайте відстежувати свою ефективність з часом. Оптимізація є ключем до максимальної рентабельності ваших зусиль. Будьте винахідливими і намагайтеся щосили відрізняти свій контент від інших!