Застосувавши технічну оптимізацію (SEO аудит сайту), отримуємо унікальність проекту. Це допоможе оминути конкурентів.
За даними Siteefy, щодня з’являється понад 250 тисяч нових сайтів. Пошукова система, наприклад, Google сканує та зберігає всі ці сайти у своїй базі даних. Ці проекти займають фізичне місце на серверах пошукових систем.
Величезний обсяг контенту, доступного зараз, дозволяє пошуковій системі віддавати пріоритет добре розробленим, швидким сайтам та надавати корисну та актуальну інформацію своїм відвідувачам.
Якщо ваш сайт працює повільно або містить багато помилок у коді, пошукова система навряд чи видаватиме ваш сайт у топ.
Якщо одне із завдань випередити своїх конкурентів, то потрібно оптимізувати код вашого сайту, швидкість та зручність для користувачів. Це одні з найважливіших сигналів ранжирування, і вони залишаться ними на довго, оскільки інтернет стає все більш наповненим контентом. Можливо навіть переповненим ним.
Технічний SEO аудит вашого сайту може бути складним і включати в себе безліч різних нюансів. В ідеалі ви повинні мати практичні знання про те, як проводити аудит, щоб контролювати впровадження виправлень SEO. Деякі з них можуть знадобитися розробники, дизайнери, письменники. Сьогодні є інструменти, які проведуть аудит за вас та нададуть вам усі вичерпні дані, необхідні для покращення технічних характеристик вашого сайту.
Розглянемо деякі дані, які з’являться незалежно від того, який інструмент технічного SEO аудиту ви використовуєте:
Структура
- Сканування: чи може пошукова система легко сканувати ваш сайт і як часто?
- Безпека: чи захищений ваш сайт сертифікатом HTTPS?
- SEO елементи на сторінці: чи є на кожній сторінці ключове слово у тегах заголовків, мета-описі, іменах файлів та шляхах? Чи містить він ті самі елементи на сторінці, що й сайти, що входять до топ-10 за вашими цільовими ключовими словами?
- Внутрішні посилання: чи є на вашому сайті внутрішні посилання з інших сторінок сайту? Структура сайту, хлібні крихти, анкорний текст.
- Заголовки: чи є основні ключові слова в H1? Ви маєте H2 з ключовими словами?
- Код сайту: чи код вашого сайту містить помилки HTML? Яка оцінка доступності?
- Зображення: чи швидко завантажуються ваші зображення? Чи оптимізовані вони за допомогою заголовка, ключових слів? Чи використовуєте ви нові формати зображень, такі як webP та SVG?
- Схема та семантичне ядро: чи правильно встановлені теги схеми? Деякі теги схеми, які ви можете використовувати, включають WebPage, BreadcrumbList, Organization, Product, Review, Author/Article, Person, Event, Video/Image, Recipe, FAQ та How-To.
- Канонічний URL: чи є у вас канонічні теги і чи правильно вони налаштовані?
- Карта сайту: у вас є ТІЛЬКИ існуючі сторінки в карті сайту, а перенаправлення та сторінки 404 видалені з карти сайту?
Це лише кілька елементів, які можна вивчити, і про які повідомлятиме більшість інструментів.
Взаємодія з користувачем
Пошукова система приділяє більше уваги факторам ранжирування, пов’язаним із взаємодією з користувачем. Зосередившись на цьому, ви зрештою збільшите дохід від реклами.
Аудит взаємодії із користувачем вашого сайту.
- Це швидко?
- Наскільки швидко сторінка стає інтерактивною?
- Чи можна легко орієнтуватися на мобільних пристроях?
- Чи є ієрархія сайту зрозумілою та інтуїтивно зрозумілою?
Деякі способи вимірювання цього включають:
- Швидкість сайту
- Семантичне ядро
- Мобільність
- Структурована навігація
- Нав’язлива реклама або оголошення
- Дизайн
Переконайтеся, що ви працюєте з розробником, який добре розуміється на останніх технічних елементах SEO і може внести зміни, необхідні для підвищення вашої ефективності SEO.
Інструменти технічного SEO аудиту
Деякі з найпопулярніших інструментів SEO аудиту:
- Semrush Site Audit
- Screaming Frog
- SiteBulb
- Website Auditor
- ContentKing App
- GTMetrix
- Pingdom
- Google Lighthouse
- Google Page Speed Insights