Ніхто не досягає величі наодинці. Бажаєте збільшити охоплення своєї останньої публікації в LinkedIn? Настав час спробувати просування постів у LinkedIn. Почніть роботу з просуванням публікацій у LinkedIn, щоб ваш контент привертав увагу і досягав того, чого він заслуговує. Просування постів LinkedIn це коли ви платите трохи грошей, щоб показати існуючий […]
Статті
Google Analytics — це один із багатьох інструментів, які Google надає, щоб допомогти людям зрозуміти, що відвідувачі роблять на їхньому веб-сайті. Інструмент дозволяє відстежувати та аналізувати важливі дані про ваш сайт та відвідувачів сайту. Часте питання, яке ставлять люди: “Безкоштовна Google Analytics?” — Так, і це один із найпопулярніших безкоштовних […]
Стандартне визначення SEO-аудиту контенту таке: процес перегляду контенту на вашому сайті з метою визначення дій, необхідних для отримання більшого та якіснішого трафіку на кожну сторінку. Крім того, комплексний SEO-аудит допоможе вам побудувати спільну SEO-стратегію. Окрім того, що ви добре бачите стан вашого веб-сайту, аудит контенту також допомагає вам розробити план […]
Як і в усьому, що стосується маркетингу, необхідно відслідковувати свій прогрес із часом і вносити корективи для підвищення ефективності. Ось деякі KPI, про які варто подумати в Instagram: Підписувачі : загальна кількість, зростання і т.д. Залучення : лайки, коментарі, репости, перегляди тощо Видимість: покази, охоплення і т.д. Конверсії: кліки, реферальний […]
Тег <b> Один із елементів форматування HTML. Текст, під тегом <b>, виділяється жирним шрифтом, щоб привернути увагу. Це стиль. Це не несе жодної додаткової важливості. Рекомендується використовувати тег <b>, якщо вам потрібно збільшити вагу певного слова, фрази або абзацу тільки для презентаційних цілей. Тег <strong> Так само один із елементів […]
SEO – це процес покращення продуктивності та зручності вашого веб-сайту, щоб він міг краще відображатися у пошукових системах. Зокрема, SEO – це ранжування у результатах звичайного пошуку. Розглянемо на прикладі пошукової системи Google. Результати пошуку Google розділені на дві частини: реклама та звичайні результати. Рекламні оголошення – це результати, за […]
Google оголосив, що Google Analytics буде замінено на нову версію під назвою Google Analytics 4, відомою як GA4. GA4 вже використовується за замовчуванням для всіх, хто встановлює Google Analytics на свій сайт або додаток, у той час як у існуючих користувачів Universal Analytics буде час до 1 липня 2023, щоб […]
Застосувавши технічну оптимізацію (SEO аудит сайту), отримуємо унікальність проекту. Це допоможе оминути конкурентів. За даними Siteefy, щодня з’являється понад 250 тисяч нових сайтів. Пошукова система, наприклад, Google сканує та зберігає всі ці сайти у своїй базі даних. Ці проекти займають фізичне місце на серверах пошукових систем. Величезний обсяг контенту, доступного […]
Згадайте, як телефонувати в компанію, якщо телефон на сайті вказаний без посилання, як звичайний текст. Виділяєш номер, копіюєш, закриваєш браузер, відкриваєш меню для набору номера, вставляєш, дзвониш. Такий процес подужає не кожен. Особливо якщо часу мало, а на сайті конкурента можна зателефонувати в один клік. Клікабельний номер або click-to-call номер […]
З 1 січня 2022 року реклама у Facebook, Instagram, Tiktok, Google та низці інших компаній обкладатиметься податком у 20%. Компанія Meta повідомила про те, що з січня 2022 року почне додавати 20% податку на додану вартість (ПДВ) за купівлю реклами у Facebook користувачами, які перебувають в Україні. Це нововведення пов’язане […]