Стандартне визначення SEO-аудиту контенту таке: процес перегляду контенту на вашому сайті з метою визначення дій, необхідних для отримання більшого та якіснішого трафіку на кожну сторінку. Крім того, комплексний SEO-аудит допоможе вам побудувати спільну SEO-стратегію.
Окрім того, що ви добре бачите стан вашого веб-сайту, аудит контенту також допомагає вам розробити план дій. Ось чому ви повинні регулярно перевіряти свій сайт:
- Аудит контенту забезпечує глибоке розуміння всіх сторінок. Незалежно від того, чи ви ведете блог, інтернет-магазин або SaaS-компанію, ваш веб-сайт є вашим основним інструментом для заробітку. Виявлення того, які сайти працюють для вас, а які слід виключити, може вирішити ваш бізнес-план або зруйнувати його.
- Сторінки, які негативно впливають на ваш сайт, знижують органічний трафік та авторитет домену. І з цим – ваші перетворення.
- Нарешті, аудит контенту допомагає забезпечити цінність як для пошукової видачі, так і для відвідувачів сайту.
Три основні групи KPI визначають, чи ваш сайт успішно ранжується:
- Органічний трафік та органічні ключові слова. Ваші цільові ключові слова повинні приносити вам органічний трафік. Без трафіку шанси на конверсію низькі. Але вони також низькі, якщо у вас немає правильних ключових слів і, отже, ви не залучаєте потрібну аудиторію. Отже, справа не тільки в кількості трафіку (але це теж важливо!), а й у якості.
- Кількість доменів, що посилаються. Ваш існуючий контент підвищує авторитет домену на вашій сторінці, тим самим залучаючи більше трафіку та конверсій. Але справжню вигоду дають якісні зворотні посилання, особливо з унікальних доменів. Чим більше посилань на ваш сайт, тим вищий його рейтинг у пошукових системах.
- Додаткові дані.
- Кількість внутрішніх посилань. Це мережа посилань між сторінками вашого сайту, які належать один до одного
- Дата останнього оновлення сторінки. Щоб переконатися, що вміст досить свіжий
- Цільові ключові слова сторінки. Кожна сторінка повинна мати ключове ключове слово
- Статус продуктивності органічного трафіку. Подивіться на тенденції трафіку, що надходить на ваш сайт. Визначте, чи росте він, знижується чи виходить на плато.
План дій з аудиту контенту має починатися з побудови стратегії контент-маркетингу. Це означає ухвалення рішення про те, який контент створювати, а який існуючий контент слід видалити, оновити, об’єднати чи залишити. Саме для цього і потрібні тести та пороги.
Проведений вами аудит контенту та отримані дані дозволять вам легко віднести свої веб-сторінки до однієї з наступних чотирьох категорій:
- Видалити сторінку.
- Залишити сторінку як є.
- Передати або об’єднати.
- Ручний огляд.
Аудит контенту – це не разова акція. Їх потрібно робити неодноразово, щоб налаштувати та дотримуватися надійної контент-стратегії.
При цьому є кілька простих рекомендацій, які слід дотримуватися, коли мова заходить про частоту аудиту контенту:
- Рекомендована частота — кожні 3 місяці або 6 місяців.
- Обсяг виробництва контенту визначає частоту. Якщо ви публікуєте пост у блозі або більше на день, було б доцільно перевіряти ваш контент кожного кварталу.
- Якщо у вас невеликий обсяг контенту (кілька постів на місяць і менше), аудиту контенту двічі на рік більш ніж достатньо.
- Якщо у вас є великий веб-сайт, який ніколи не перевірявся, було б непогано проконсультуватися з агентством, яке спеціалізується на пошуковій оптимізації.
Проведення аудиту контенту – копітка робота. Це потребує часу та терпіння, іноді багато ручної роботи. Але з правильними показниками SEO та невеликою практикою аудит вашого контенту може стати оптимізованим і перетворити весь ваш веб-сайт на машину конверсії, орієнтовану на продуктивність.