Просування постів LinkedIn

Просування постів LinkedIn

Ніхто не досягає величі наодинці. Бажаєте збільшити охоплення своєї останньої публікації в LinkedIn? Настав час спробувати просування постів у LinkedIn. Почніть роботу з просуванням публікацій у LinkedIn, щоб ваш контент привертав увагу і досягав того, чого він заслуговує.

Просування постів LinkedIn це коли ви платите трохи грошей, щоб показати існуючий пост LinkedIn більшій кількості людей. Потім ваш пост з’явиться у стрічках вашої цільової аудиторії, незалежно від того, підписані вони на вас чи ні.

Вам потрібна бізнес-сторінка LinkedIn, щоб просувати публікацію. Після налаштування ви можете просувати існуючі публікації безпосередньо в LinkedIn або через панель керування соціальними мережами.

Мінімальний денний бюджет для просування публікації в LinkedIn складає 10 доларів США на день.

Почніть із відмінного органічного контенту.

Регулярні публікації на вашій сторінці в LinkedIn означають, що ви отримуватимете з перших рук конкретну інформацію про те, який контент знаходить відгук у вашої аудиторії. Цей перевірений контент є ідеальним вибором для підвищення. Як ви розвиваєте успішну органічну присутність? LinkedIn рекомендує такі передові методи:

  • Заповніть свою сторінку LinkedIn. Цілком заповнені сторінки отримують на 30% більше переглядів на тиждень. Тому переконайтеся, що у вас є чудова обкладинка та логотип, заповніть огляд та інші текстові поля та створіть сильний заклик до дії. Ось простіші способи оптимізації вашої сторінки LinkedIn.
  • Публікуйте послідовно. Спробуйте створити щомісячний або щотижневий календар контенту, щоб залишатися активним та регулярно ділитися цікавими та актуальними публікаціями.
  • Відповідь на відгук. Ваша сторінка LinkedIn – це місце, де клієнти можуть ставити запитання та залишати відгуки – не ігноруйте цю можливість для розмови з вашим цільовим ринком. Активне реагування на коментарі вражає ваших передплатників, а також алгоритм Linkedin.
  • Створюйте сфокусований, автентичний контент. Слідкуйте за повідомленнями, тоном та голосом, щоб передплатники точно знали, що вони отримують, коли приходять до вас.

Підвищіть ефективність топових постів

На вашій сторінці в LinkedIn можна випробувати безліч різних стилів постів — прямий текст, опитування, фотографії — але LinkedIn повідомляє, що лідерство в умінні, увага клієнтів та запуск нових продуктів набувають особливо високої залученості. А пости з високою залученістю — чудові кандидати для просування.

Виберіть правильну мету для своєї кампанії

Вибір осмисленої мети важливий, щоб допомогти вам досягти успіху за допомогою підвищення. Хочеш послідовників? Перегляди? Веб-трафік? Ціль не впливає на те, як виглядає ваш пост, але допомагає LinkedIn донести його до потрібної аудиторії для максимального впливу.

Наприклад, вибравши “впізнаваність бренду”, ви познайомитеся з максимально можливою кількістю людей, а «залучення» максимізує ваші можливості для лайків, ріпостів та передплатників.

Стратегічно орієнтуйтесь на свою аудиторію

Однією з найсильніших сторін LinkedIn як платформи є її здатність охопити надспецифічну цільову аудиторію. Учасники зацікавлені у оновленні своїх профілів (щоб залучити можливості для бізнесу та робочі місця), тому легко зв’язатися з певними людьми, коли вони вам потрібні.

Визначте клієнта своєї мрії, створивши власну цільову аудиторію. Охопіть людей за старшинством, галуззю чи професійними інтересами. Гаряча порада від самого LinkedIn? “Зіставте своїх персонажів з видами роботи, які може мати ваша цільова аудиторія, і додайте звідти додаткові атрибути”.

… але не робіть свою аудиторію надто нішевою

За даними LinkedIn, створення надто маленької аудиторії — одна з найпоширеніших помилок, яку компанії припускають у своїх кампаніях. Схоже, є така річ, як зайва конкретика: якщо ваша аудиторія надто мала, ви дарма витрачаєте час та гроші.

Замість цього спробуйте ці прийоми, щоб переконатися, що ви охопили велику аудиторію — прагнете 50 000 або більше.

  • Дотримуйтесь лише 2 або 3 критеріїв націлювання
  • Перегляньте свої прогнозовані результати, перш ніж зробити підвищення
  • Поле “виключити” є необов’язковим, коли ви визначаєте свою мету

Запустіть підвищення на тиждень або два

Для досягнення найкращих результатів LinkedIn рекомендує дати вашому підвищенню “час посіву”. Заплануйте розподіл ваших підвищень на один або два тижні для досягнення оптимальних результатів. Ваш прогноз для вашої кампанії допоможе вам побачити, чи достатньо довго вона працює для досягнення ваших цілей.