З 1 січня 2022 року реклама у Facebook, Instagram, Tiktok, Google та низці інших компаній обкладатиметься податком у 20%.
Компанія Meta повідомила про те, що з січня 2022 року почне додавати 20% податку на додану вартість (ПДВ) за купівлю реклами у Facebook користувачами, які перебувають в Україні.
Це нововведення пов’язане з новим законом №1525-IX, який спрямований на онлайн-сервіси, що продають послуги українцям.
Стосуватиметься цей податок тих користувачів, у яких на адресі облікового запису обрано Україну та не зроблено підтвердження того, що вони зареєстрована юридична особа або приватний підприємець, та не додали номер платника ПДВ у рекламному кабінеті Facebook.
Цей номер додається в налаштуваннях, там же можна зробити підтвердження того, що ви є юридичною особою або ІП. У разі податок нічого очікувати додаватися автоматично до послуг реклами, т.к. такий користувач сам рахує і сплачує податки.
Подібна ситуація з податками торкнулася і рекламних послуг компанії Google. Українцям було розіслано повідомлення про підвищення вартості послуг.
20% податку автоматично додаватимуться до вартості послуг для мешканців України.
Компанія зазначає, що ці нововведення пов’язані лише з дотриманням законодавства країни, де надаються її послуги.
Google та Meta про податок: