Згадайте, як телефонувати в компанію, якщо телефон на сайті вказаний без посилання, як звичайний текст. Виділяєш номер, копіюєш, закриваєш браузер, відкриваєш меню для набору номера, вставляєш, дзвониш. Такий процес подужає не кожен. Особливо якщо часу мало, а на сайті конкурента можна зателефонувати в один клік.
Клікабельний номер або click-to-call номер — це телефон на сайті, натиснувши на який відразу відбувається виклик. Ця опція призначена спеціально для користувачів із мобайлу. Зателефонувати можна і з десктопної версії, якщо на комп’ютері інстальовано програму для дзвінків.
Чому важливо використовувати клікабельні номери для мобільної версії сайту:
- Людина, яка відкрила сайт зі смартфона, не налаштована довго вибирати та розглядати товар. Це підвищує ймовірність, що він зателефонує, а не напише в чат або в соцмережі.
- Поведінка користувача мобільного відрізняється від людини, що сидить за комп’ютером із повноцінною клавіатурою. На невеликому екрані незручно виділяти, вставляти та копіювати символи. Велика можливість, що користувач піде шукати іншу компанію, якій легше зателефонувати. Тим більше, що клікабельні номери вже не рідкість, і багато хто до них звикли.
- 46% людей, які мали негативний досвід з мобільною версією сторінки, кажуть, що більше нічого не куплять у цієї компанії. А спроба дзвінка з сайту – це частина досвіду користувача.
- Понад 52% відвідувачів заходять до інтернету з мобільних телефонів. У середньому жителі планети проводять 3 години у мережі за допомогою смартфона. І ці показники зростатимуть – достатньо подивитися на тенденції.
Якщо компанія з сайтом без click-to-call номерів звернеться в агентство за просуванням, то фахівці, швидше за все, порадять усунути цей недолік. Адже неможливо говорити про підвищення конверсії, якщо потенційним клієнтам просто незручно звертатися до компанії. Навіть якщо цього хочуть.