Хештег – мітка для маркування публікацій у соціальних мережах. Наприклад: #новини, #компанія, #реклама.
Додавання значка # перетворює слово або словосполучення на посилання. При натисканні на неї з’являться всі повідомлення, позначені таким самим хештегом. Цей принцип однаково працює у різних соціальних мережах.
Люди шукають потрібну їм інформацію щодо хештегів. Якщо хештеги в постах підібрані правильно, вони приведуть до вас більше людей, зацікавлених у темі. В результаті зростають охоплення публікацій. А якщо ваш контент справді хороший, то й кількість передплатників.
Простирадла з десятків ключових слів, які прийшли на думку в момент публікації, не принесуть вам користі. Робота з хештегами – це своєрідна стратегія.
Потрібно:
- зібрати актуальні мітки серед існуючих;
- кластеризувати залежно від частотності та вашого рубрикатора;
- створити власні унікальні хештеги;
- грамотно міксувати мітки із різних категорій.
Розібравшись, як шукати хештеги, ви швидко зберете добірку завдовжки кілька аркушів. Для зручної роботи мітки необхідно розсортувати.
Розділіть зібрані мітки на:
- високочастотні — понад 100 тис. разів;
- середньочастотні — 10—100 тис. разів;
- низькочастотні — до 10 тис. разів.
Не варто ігнорувати теги, які використані лише кілька тисяч разів. Вивчіть, хто та як їх використовує. Можливо ви відкриєте для себе новий сегмент аудиторії.
Якщо у вас є рубрикатор для сторінки або ви плануєте його використовувати, розсортуйте позначки відповідно до рубрик або тем, які збираєтеся розкривати.
Якщо рубрикатора поки що немає, спираючись на хештеги, його буде легше сформувати.
Велика спокуса використовувати лише популярні мітки. Але тоді публікація ризикує загубитись серед мільйона подібних. Грамотний підхід – поєднувати високочастотні (найчастіше універсальні слова) і низькочастотні (вузькоспеціалізовані). Нехай популярних міток буде одна-дві на публікацію. Прагніть до золотої середини. Важливо, щоб підібрані хештеги були релевантними тематиці — інакше на пост можуть поскаржитися.